Σάββατο, 27 Αυγούστου 2016

ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ

Δρ. Βένια Κουτσομπίνα Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος (Ph.D).









Η Δρ. Βένια Κουτσομπίνα, είναι Ψυχολόγος-Παιδοψυχολόγος (Ph.D). Στο ιδιωτικό της γραφείο στην οδό Πλευρώνος 4 στο Αγρίνιο, παρέχει τις παρακάτω υπηρεσίες:
  • Ψυχοθεραπεία παιδιού-εφήβου-ενήλικα
  • Διαγνωστική αξιολόγηση παιδιών και εφήβων με έγκυρα και αξιόπιστα εργαλεία (όπως τεστ αξιολόγησης Νοημοσύνης WISC III, ΑΘΗΝΑ TEST διάγνωσης μαθησιακών δυσκολιών, κ.τ.λ.)
  • Συμβουλευτική Γονέων σε θέματα βρεφικής, νηπιακής, παιδικής και εφηβικής ηλικίας (ατομική και ομαδική)
  • Συμβουλευτική Ζεύγους 
  • Επαγγελματικό Προσανατολισμό εφήβων
  • Σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα λόγου και ομιλίας, δυσλεξία, ΔΕΠ-Υ, νοητική καθυστέρηση, αυτισμό, εγκεφαλική παράλυση).
  • Σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων ανάπτυξης κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων παιδιών προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας.
Πτυχία
Είναι Πτυχιούχος του Τμήματος Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Το 2002 της χορηγήθηκε άδεια άσκησης επαγγέλματος Ψυχολόγου για όλη την επικράτεια απ’ τη Διεύθυνση Υγείας και Δημόσιας Υγιεινής της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αιτωλίας και Ακαρνανίας.
Τα έτη 2006-2010 εκπόνησε τη Διδακτορική της Διατριβή ως Υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών, με σειρά επιτυχίας 1η.
Το 2010 αναγορεύτηκε Διδάκτωρ Παιδαγωγικής της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του Παν/μίου Ιωαννίνων, με βαθμό ‘’Άριστα’’, με ειδίκευση στον τομέα της Εξελικτικής Ψυχοπαθολογίας-Ειδικής Αγωγής.

Ακαδημαϊκή προϋπηρεσία
Τα ακαδημαϊκά έτη 2011-2013 διετέλεσε Επιστημονικός Συνεργάτης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και ειδικότερα των τμημάτων Λογοθεραπείας και Προσχολικής Αγωγής της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Α.Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, για τη διδασκαλία του μαθημάτων ‘’Κλινική Νευροψυχολογία’’ και ‘’Ειδική Αγωγή’’ αντίστοιχα.

Επαγγελματική προϋπηρεσία
Έχει εργαστεί ως Ψυχολόγος σε ποικίλες κλινικές δομές όπως: στο Κέντρο Διάγνωσης, Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.) Ν. Αιτ/νίας, στο Ειδικό Δημοτικό & Νηπιαγωγείο Ε.Λ.Ε.Π.Α.Π. Αγρινίου, στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου, στο 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Πατρών, στο Σύλλογο Α.με.Α, Γονέων και Φίλων η ΄΄Ηλιαχτίδα΄΄, καθώς και ως Εκπαιδεύτρια στο <<Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Σχολών Γονέων>> στο Νομό Αιτ/νίας του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.Ε.Κ.Ε.) του Υ.Π.Ε.Π.Θ.

Εξειδικευμένη επιμόρφωση και κατάρτιση
Τριετή εκπαίδευση στη Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία παιδιών, εφήβων ενηλίκων στη μονάδα Γνωσιακών Ψυχοθεραπειών, του Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής Πατρών, με τη συνεργασία της Πανεπιστημιακής Κλινικής Πατρών και της Πανεπιστημιακής Κλινικής Αιγηνητείου Νοσοκομείου.
Εκπαίδευση στην Ψυχολογική Αξιολόγηση, την Ομαδική Δυναμική, το Ψυχόδραμα και τη Θεραπεία Οικογένειας από το Ινστιτούτο Ομαδικής Ανάλυσης Αθηνών, Ψυχοδράματος- Κοινωνιοθεραπείας.
Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική γονέων στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ (Μέτρο 2.4, Ενέργεια 2.4.3., Πράξη 2.4.3.ε) της Γενικής Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων του Υ.Π.Ε.Π.Θ.  
Παρακολούθηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων’’, Επιμόρφωση εκπαιδευτών και στελεχών για ευάλωτες κοινωνικά ομάδες’’,  ‘’Επιμόρφωση στελεχών παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών’’, ‘’Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων’’ του έργου του Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης του Υ.Π.Ε.Π.Θ.
Εκπαίδευση στη νοηματική γλώσσα κωφών από τη Μονάδας Αγωγής Κωφών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών καθώς και Εργαστήριο Ειδικής και Θεραπευτικής Αγωγής (Ε.Ρ.Ε.Θ.Α.) του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Παν/μίου Ιωαννίνων. 

Έχει πλούσιο ερευνητικό και συγγραφικό έργο με δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με σύστημα ανώνυμων κριτών, σε βιβλία-επίλεκτα πρακτικά συνεδρίων καθώς και ανακοινώσεις σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια μετά από κρίση.

Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με σύστημα ανώνυμων κριτών
Κουτσομπίνα, Β. (2010). Κοινωνικο-συναισθηματικές και ακαδημαϊκές επιπτώσεις των ελλειμμάτων κινητικού ελέγχου παιδιών με ελαφρά νοητική καθυστέρηση. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 47, 56-65.
Κουτσομπίνα, Β. (2010). Καθυστερημένη εκμάθηση κινητικών δεξιοτήτων παιδιών με νοητική καθυστέρηση. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 48, 20-28.
Κουτσομπίνα, Β. (2010). Βιολογικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την κινητική ανάπτυξη του παιδιού. Κοινωνική Εργασία, 99, 151-162.

Δημοσιεύσεις σε βιβλία-επίλεκτα πρακτικά συνεδρίων
Κουτσομπίνα, Β. (2007). Κριτήρια εκτίμησης λεπτής κινητικότητας παιδιών με ελαφρά νοητική καθυστέρηση και ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση. Μια μελέτη περίπτωσης. Πρακτικά του 5ου  Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής του Π.Ε.Σ.Ε.Α με θέμα: <<Παιδαγωγικές Πρακτικές και Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ενταξιακής Υποστήριξης των Α.με.Ε.Ε.Α.>>.  Θέματα Ειδικής Αγωγής, 38, 155-171.

Κουτσομπίνα, Β. (2008). Αντιληπτικο-κινητική ανάπτυξη ελαφρά νοητικά καθυστερημένων παιδιών. Εντοπισμός δυσκολιών λεπτού κινητικού ελέγχου και εφαρμογή ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης. Πρακτικά 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος με θέμα: <<Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα>>. Πανεπιστήμιο Αθηνών, Φιλοσοφική Σχολή, Αθήνα 5-7 Δεκεμβρίου 2008. Τόμος Β’, σ. 531-539.

Κουτσομπίνα, Β. (2009). Σχεδιασμός Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών Ειδικής Αγωγής και ειδικότερα των Α.Π.Σ. Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης για μαθητές με Μέτρια και Ελαφρά Νοητική Καθυστέρηση. Πρακτικά ΙΓ’ Διεθνούς Συνεδρίου Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος με θέμα: <<Αναλυτικά Προγράμματα και Σχολικά Εγχειρίδια: Ελληνική Πραγματικότητα και Διεθνής Εμπειρία>>. Ιωάννινα 20-22 Νοεμβρίου 2009. Τόμος Β’, σ. 675-684.

Κουτσομπίνα, Β. (2010). Εφαρμογή Ψυχοπαιδαγωγικού προγράμματος παρέμβασης για την αντιμετώπιση δυσκολιών οπτικο-κινητικής ολοκλήρωσης παιδιών με ήπια νοητική καθυστέρηση. Πρακτικά 6ου Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής με αντικείμενο: <<Από την ανίχνευση και τη διάγνωση στην υποστήριξη των μαθητών (παιδιών) με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες>>. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 52, 93-103.

Κουτσομπίνα, Β. (2010). Σύγκριση λεπτών αντιληπτικό-κινητικών επιδόσεων ελαφρά νοητικά καθυστερημένων και τυπικώς αναπτυσσόμενων παιδιών αντίστοιχης χρονολογικής και νοητικής ηλικίας. Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Επιστημών της Εκπαίδευσης. Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Αθήνα 27-30 Μαΐου 2010. Τόμος Β’. σ. 385-394.

Κουτσομπίνα, Β. (2010). Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης με στόχο τη βελτίωση του αμφίπλευρου κινητικού συντονισμού των άνω άκρων και ειδικότερα της δεξιότητας χρήσης ψαλιδιού των παιδιών με νοητική καθυστέρηση. Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου με θέμα: <<Έρευνα, εκπαιδευτική πολιτική και πράξη στην ειδική αγωγή>>. Συμβουλευτικός σταθμός ψυχολογικής υποστήριξης του Παν/μίου Αιγαίου. Αθήνα, 8-10 Οκτωβρίου 2010. , σ. 259-272.

Κουτσομπίνα, Β. (2010). Αξιολόγηση δεξιοτήτων οπτικο-κινητικής ολοκλήρωσης ελαφρά νοητικά καθυστερημένων και τυπικώς αναπτυσσόμενων παιδιών προσχολικής ηλικίας. Πρακτικά 2ου Διεθνούς Συνεδρίου  Προσχολικής Αγωγής με θέμα: <<Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές στην προσχολική αγωγή και εκπαίδευση του 21ου αιώνα>>. Τόμος Α’, σ. 409-419.

Κουτσομπίνα, Β. (2010). Επιδόσεις ελαφρά νοητικά καθυστερημένων και τυπικώς αναπτυσσόμενων παιδιών Χ.Η. 7-9 ετών σε έργα τα οποία αξιολογούν δεξιότητες οπτικο-κινητικής ολοκλήρωσης. Προφορική ανακοίνωση στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος με θέμα: <<Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα>>. Πανεπιστημιούπολη Γάλλου, Σχολή Επιστημών της Αγωγής Παν/μίου Κρήτης. Ρέθυμνο, 19-21 Νοεμβρίου 2010.

Κουτσομπίνα, Β. (2010). Εφαρμογή ψυχοπαιδαγωγικού προγράμματος παρέμβασης για την αντιμετώπιση δυσκολιών αμφίπλευρου κινητικού συντονισμού των άνω άκρων παιδιών με νοητική καθυστέρηση. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με διεθνή συμμετοχή με θέμα: <<Η ειδική αγωγή ΑΦΕΤΗΡΙΑ εξελίξεων στην επιστήμη και την πράξη>>. Τόμος Β’. Εκδ. Ατραπός, σ.σ. 135-145.

Κουτσομπίνα, Β. (2011). Δόμηση συστοιχίας δοκιμασιών εκτίμησης λεπτών αντιληπτικο-κινητικών δεξιοτήτων τυπικώς αναπτυσσόμενων και ελαφρά νοητικά καθυστερημένων παιδιών. Προφορική ανακοίνωση στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών της Εκπαίδευσης. Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Αθήνα 2-5 Ιουνίου 2011.

Κουτσομπίνα, Β. (2011). Έγκαιρη ανίχνευση με στόχο το σχεδιασμό και την υλοποίηση ψυχοπαιδαγωγικών παρεμβάσεων για τη βελτίωση των αντιληπτικο-κινητικών επιδόσεων παιδιών με νοητική καθυστέρηση. Προφορική ανακοίνωση στο ΙΔ’ Διεθνές Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος με θέμα: <<Εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες. Μια πρόκληση για το σχολείο και την κοινωνία>>. Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσ/νίκη, 1-3 Δεκεμβρίου 2011.

Κουτσομπίνα, Β. (2012). Ο ρόλος του φύλου στην ανάπτυξη δεξιοτήτων λεπτής κινητικότητας τυπικώς αναπτυσσόμενων και νοητικά καθυστερημένων παιδιών. Προφορική ανακοίνωση στο 3ο Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής με θέμα: «Η έρευνα στην παιδική ηλικία: Προσδιορίζοντας ένα νέο ερευνητικό τοπίο». Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 11-13 Μαΐου 2012.

Κουτσομπίνα, Β. (2012). Σκιαγράφηση των κλινικών χαρακτηριστικών, του νευροψυχολογικού και συμπεριφορικού προφίλ παιδιών με σύνδρομο Prader-Willi. Προφορική ανακοίνωση στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος με θέμα <<Ελληνική παιδαγωγική και εκπαιδευτική έρευνα>>. Ιωάννινα 2-4 Νοεμβρίου 2012.

Ανακοινώσεις σε συνέδρια μετά από κρίση
Κουτσομπίνα, Β. (2008). Ψυχοκινητική ανάπτυξη τυπικώς αναπτυσσόμενων παιδιών και παιδιών με νοητική καθυστέρηση. Η μελέτη περίπτωσης μαθητή με ελαφρά νοητική καθυστέρηση και δυσκολίες στη λεπτή κινητικότητα. Αναρτημένη ανακοίνωση στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας της Ε.Λ.Ψ.Ε  Πανεπιστήμιο Αθηνών, Φιλοσοφική Σχολή, Αθήνα 29 Μαΐου – 1 Ιουνίου 2008.

Κουτσομπίνα, Β. (2008). Εκτίμηση λεπτών αντιληπτικο-κινητικών δεξιοτήτων παιδιών με ελαφρά νοητική καθυστέρηση και ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση: Μια μελέτη περίπτωσης. Προφορική Ανακοίνωση στο Διεθνές Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας με θέμα: <<Σχολική Ψυχολογία: Αναγκαία για την Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης>>. Πανεπιστημιούπολη Γάλλου, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Ψυχολογίας, Μονάδα Σχολικής Ψυχολογίας, Ρέθυμνο 23-24 Μαΐου 2008.

Κουτσομπίνα, Β. (2009). Αντιληπτικο-κινητική ανάπτυξη παιδιών με νοητική καθυστέρηση. Εντοπισμός δυσκολιών στον αμφίπλευρο συντονισμό των άνω άκρων και υλοποίηση ψυχοπαιδαγωγικού προγράμματος παρέμβασης. Προφορική Ανακοίνωση στο 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας με θέμα: <<Η συμβολή της ψυχολογικής έρευνας στη σύγχρονη κοινωνία>>. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος 14-17 Μαΐου 2009.

Κουτσομπίνα, Β. (2009). Εντοπισμός δυσκολιών οπτικοκινητικού συντονισμού ματιού-χεριού σε παιδιά με νοητική καθυστέρηση και εφαρμογή ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης. Προφορική Ανακοίνωση στο 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας με θέμα: <<Η συμβολή της ψυχολογικής έρευνας στη σύγχρονη κοινωνία>>. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος 14-17 Μαΐου 2009.

Κουτσομπίνα, Β. (2010). Ο ρόλος της ηλικίας και του επιπέδου γνωστικής ωρίμανσης στην ανάπτυξη και τελειοποίηση γραφοκινητικών δεξιοτήτων. Προφορική ανακοίνωση στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας με θέμα: <<ποικιλομορφία της ανάπτυξης…ποικιλομορφία της εκπαίδευσης>>. Αλεξανδρούπολη, 26-30 Μαΐου 2010.

Δρ. Βένια Κουτσομπίνα
Ψυχολόγος (B.Sc) - Παιδοψυχολόγος (Ph.D)
Πλευρώνος 4 (Πεταλούδα)
τηλ. 2641027821-6936715965
e-mail: vkoutsom@cc.uoi.gr

Βρείτε μας στο facebook

..................................................................................................................................................
Δημήτρης Σπαθούλας

ΚΛΙΝΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΠΑΙΔΩΝ – ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜSc
Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, ενώ μετεκπαιδεύθηκε και εργάστηκε στο Στρασβούργο της Γαλλίας, Πανεπιστήμιο Universe Des Sciences Humaines. 

Ολοκλήρωσε τις Μεταπτυχιακές σπουδές του στην Κοινωνική Ψυχιατρική της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Στο πλαίσιο της διαρκούς εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, ενημερώνεται αδιάλειπτα για τις πρόσφατες εξελίξεις της επιστήμης της ψυχοθεραπείας. 
Έχει 20ετή επαγγελματική εμπειρία πραγματοποιώντας κλινική άσκηση και έρευνα σε διάφορες δομές, όπως στο Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Στρασβούργου, Παιδοψυχιατρικό τμήμα του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Αγωγής & Αποκατάστασης "Παναγία Ελεούσα" για νέους με νοητική υστέρηση, Εταιρεία Κοινωνικής Ψυχιατρικής & Ψυχικής Υγείας και Ο.ΚΑ.ΝΑ.


Ι. Σταΐκου 27, Τ.Κ.: 30 100, Αγρίνιο
26410 31762 - 697 2076972
dimspathoulas@hotmail.com
Διαβάστε περισσότερα »

..................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου